UAB “Elgama-Elektronika” – elektroninių elektros skaitiklių ir ryšio įrangos išmaniajai apskaitai kūrėja ir gamintoja, kurios produkcija eksportuojama daugiau nei į 25 pasaulio šalis, prie savo kolektyvo kviečia prisijungti energingą darbuotoją, kuri (-is) puikiai gebėtų administruoti biuro veiklą.

Darbo pobūdis biuro administratorei (-iui):
  • Įmonės veiklos dokumentų rengimas ir korespondencijos tvarkymas;
  • Sklandžios biuro veiklos užtikrinimas, operatyvus iškilusių klausimų sprendimas;
  • ES bei kitų vidinių įmonės projektų koordinavimas;
  • Komunikacija su pastato nuomininkais užtikrinant įvairiapusę pagalbą;
  • Akcininkų ir Valdybos susirinkimų protokolavimas;
  • Komandiruočių, švenčių ir kitų organizacinių klausimų koordinavimas;
  • Įmonės įvairių rūšių sutarčių, dokumentų bei procesinių dokumentų rengimas ir kontrolė.
Reikalavimai:
  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Sklandi komunikacija anglų kalba (raštu ir žodžiu);
  • Ne mažiau kaip 1 metų patirtis administravimo srityje;
  • Geri MS Office įgūdžiai;
  • Paslaugumas ir noras kurti draugišką ir malonią darbo aplinką;
  • Atsakingumas, gebėjimas organizuoti ir planuoti savo darbo laiką.
Naudingi įgūdžiai:
  • Rusų kalba;
Mes siūlome:
  • Įdomų ir perspektyvų darbą šiuolaikiškoje, tarptautinėje bendrovėje;
  • Asmeninio augimo ir profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Kolegų paramą bei draugišką, profesionalų kolektyvą;
  • Atlyginimą (Bruto) – nuo 1000-1500 EUR.
Papildoma informacija:

Kontaktinis asmuo:
Vaiva Ažubalienė, Žmogiškųjų išteklių vadovė
Informacija telefonu:
867533496
Įmonės puslapis:
http://www.elgama.eu