UAB Expertus LT klientas – įmonė Vilniuje, gaminanti šaldymo įrenginius.

Darbo pobūdis biuro administratorei (-iui):

  • Įmonės vidaus dokumentų ir korespondencijos tvarkymas (registravimas, ruošimas, siuntimas);
  • Skambučių priėmimas, nukreipimas, informacijos teikimas;
  • Komandiruočių (kelionių bilietų, viešbučių užsakymas) ir susitikimų organizavimas;
  • Bendra biuro priežiūra (kanceliarinių ir kt. prekių užsakymas ir kontrolė);
  • Kiti administraciniai darbai pagal poreikį.

Reikalavimai:

  • Ne mažiau kaip 6 mėn. administracinio darbo patirtis;
  • Sėkminga patirtis organizuojant komandiruotes (viešbučių rezervacija, lėktuvų bilietų paiešką) ;
  • Raštvedybos taisyklių išmanymas ir kompiuterinis raštingumas;
  • Komunikabilumas ir greita orientacija;
  • Savarankiškumas ir atidumas detalėms;
  • Puikūs organizaciniai įgūdžiai;
  • Geros anglų ir rusų kalbos žinios (raštu ir žodžiu).

Įmonė siūlo:

  • Darbą šiuolaikiškoje ir augančioje įmonėje;
  • Puikias darbo sąlygas ir profesionalią komandą;
  • Profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes bei galimybę įgyti patirties;
  • Darbo laiką I-V nuo 8 val. iki 17 val. 
  • Siūlomas atlyginimas: 965 € per mėn. (bruto);

Skelbimas galioja iki: 2020.11.22

Kontaktinis asmuo: Meida
Telefonas: +37062071306
El. paštas: personalas@expertus.lt su nuoroda “BIURO ADMINISTRATORĖ/-IUS (VILNIUJE)”